S-au anunțat câștigătorii competiției de design grafic Publicritic. 34 de afișe și 26 de GIF-uri premiate, respectiv selectate în cadrul competiției Publicritic, sunt expuse pe panouri outdoor și pe citylights în diverse locuri din Oradea și pot fi admirate până la finalul lunii iunie.
Lucrările au fost selectate de un juriu de specialitate din România, Ungaria și Statele Unite, care a evaluat 242 de creații vizuale.
Competiția-expoziție Publicritic, aflată la cea de-a doua ediție, a avut anul acesta drept temă “Periferii” – o temă esențială pentru a înțelege contextul actual și este organizată, în cadrul Zilelor Sfântului Ladislau, de Universitatea Creștină Partium și de Asociația Szent László.
Festivitatea de premiere a avut loc miercuri, 22 iunie, de la ora 16:00, la Universitatea Creștină Partium.
Anul acesta premiile s-au acordat în două categorii. Iată câștigătorii!
Categoria afișe:
Premiul I – Becoming E=QUALS, de Ivan Kashlakov
Premiul II – Fright, de Jaakko Tikkanen
Premiul III – Break Your Bubble, de Hubbes Péter-Nándor
Premiul publicului – Más ötlet? (Altă idee?), de Ferenczi Beáta
Categoria GIF-uri
Premiul I – Attention, deBittenbinder László
Premiul II – Pizza_periféria (Pizza_periferie), de Bartis Bálin
Premiul III – MISrepresent de Cédric Gottet și Norma El ZoghbI
Premiul publicului – Extension, de Szabó Arnold.